28 Ağustos 2017 Pazartesi

Tepside kurabiye tarifi 🍩🍩🍰🍰😊😊😊

Herkese merhaba arkadaşlar,

farkettim ki uzun süredir blogta bir tarif yayınlamamışım. Ben de düşündüm taşındım bir tarif vereyim dedim. Bugünkü tarifim: Tepside ( daha doğrusu borcam :)))))))) da kurabiye. O zaman şimdiden afiyet olsun. Buyrun tarife :)

MALZEMELER: 1 çay bardağı damla çikolata
3 kahve fincanı pudra şekeri
3,5 su bardağı un
125 gram margarin/tereyağı ( tavsiyem margarinden yana)
1 çay bardağı sıvı yağ
1 limonun kabuk rendesi
1 yumurta
1 paket kabartma tozu

YAPILIŞI:
*fırın, 180 derecede ayarlanır
*margarin, yumurta, sıvı yağ, kabartma tozu bir kaba koyularak margarinler eriyinceye kadar yoğurulur.

*ardından pudra şekeri eklenir ve tekrar iyice yoğurulur.

*yavaşça un eklenir

* hamur yumuşak bir kıvama gelip elinizden ayrılana kadar yoğurunuz.

* damla çikolatayı ekleyip. çikolatalar hamura yapışana kadar yoğurulur.

* çikolatalar iyice yapıştıktan sonra sonra hamur, üstüne yağlı kağıt konulmuş büyük boy borcama iyice yayılır.

* hamur, önceden ısıtılmış fırına 30 dk/ 180 derecede ayarlanır.

* dilerseniz üstüne çikolata sosu sıkabilirsiniz.

                                                                          Afiyet Olsun :))


                                                                                     ***



15 Ağustos 2017 Salı

Ilk defa ürün deneyimi!!!! Siyah maske ☻☻☻☻

Herkese merhaba arkadaşlar,


Bu gün sizlerin bir ürün deneyimi yazızı ile karşınızdayım.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki siyah maske hakkında yapılan bütün söylentiler bir dedikodudan ibaret. Sizde siyah maske hakkında söylenen söylentilere inanmayın. Yok siyah noktaları temizliyormuş, yok ölü hücreleri temizliyormuş, vs vs vs vs vs bunların hepsi dedikodudan ibaret.

maskeyi yüzünüze uyguluyorsunuz, 20-25 dk bekliyorsunuz. ve beklerken çok heyecanlanıyorsunuz yüzümdeki kusurlar gidecek ve bebek gibi tertemiz ve doğal bir yüzüm olacak diyee.  Fakat sonuç hiç de öyle olmuyor da, olmadı da.

Kore kozmetik ürünleri beni büyük hayal kırıklığına uğrattı böyle bir maceradan sonra, kore güzellik ürünlerine verilen değerle siyah maskenin sonucu karşılaştırıldığında ortaya çıkan sonuç kore kozmetik ve güzellik ürünlerine verdiğimiz değerin ne kadar boş olduğunu ortaya koyuyor.

Ama, önemli olan ne kore ürünleri ne de diğer maskeler,peelinler vs vs vs.
önemli olan, insanın yüzünsdeki ve bütün vücudundaki kusurlarıyla yaşamayı öğrenebilmesi, unutmayın, sizi siz yapan davranışlarınız değil kusurlarınızdır :)

                                                                                  ***
Facebook: Barış Doğan
Instagram: barisdoganblog
Twitter:barisdoganblog
snapchat: bar2005
                                                                   

8 Ağustos 2017 Salı

Kaldığım otel: La Grande Resort Otel

Uzun bir aradan  sonra herkese merhaba arkadaşlar , bu aralar hazır otele gitme zamanıyken ben de otele gitme zamanıyken ben de otele gideceklere bir faqydam olması için böyle bir yazı yazmaya karar verdim , umarım otele gideceklere bir faydam dokunur. Buyrun iyi okumalar :)

Öncelikle otel antalya sidenin kumköy semtinde. Yani manavgata yakın. neyse,

Odalara gelicek olursak: biz standart odada kaldık. O yüzden standart odayı değerlendiricem. tasarım açısından gerçekten iddialı bir oda olmuş ışıklandırmalar falan çok iyi. Hijyen açısından gerçekten iyi diyebilirim. Havlular filan çok temiz. Bir de değişik bir sistem var odalarda: Odanın içinde iki tane dokunmatik tuş var. Bunlardan biri rahatsız etmeyin, biri de



Yemekler, açık konuşmalıyım ki o kadarda lezzetli değil. birde çeşitler az. Ve oda sayısı kadar masa yok. İnsanları dışarıya oturtuyorlar fakat dışarısı da çok nemli olduğundan insanlar içeride oturmak istiyorlar. Bir de siz garsonlardan bir şey istediğinizde sizi tersliyorlar. Ki kimse aşağılanmayı istemez. Ben bu konuyu onlara dile getirdim. Ve bir tane garson bana türklerin onlara illallah ettirdiğini söyledi :) buna daha ne denir ki :) onlar da haklı ama onlar da anlamalılar ki bu otel türkiye de ve doğal olarak da otelin çoğunluğu türk olucak :) birazcık anlayış her şeyi çözer diye düşünüyorum :))


animasyon, akşam eğlencesi: bir gün ekip izinli oluyor ve anismasyon yapılmıyor. Gerçekten büyük bir rezillik ve bu rezillik oteldeki çoğu kişinin otelden erken çıkış yapmasına sebep oldu. Gerçekten beş yıldızlı ama büyük eksiklikler ve aksaklıklar var. Neyse, dağıtmayayım konuyu. Anisyon ekibi biraz zayıf. Yani, bir müzik açıp bir saat boyunca bizi beklettiklerini hatırlıyorum ben. Tabii allahtan o gün show yapıldı, fakat biz o kadarda eğlenmedik. Tek biz değil, oteldeki herkes bizimle aynı fikirde. Ha birrde son olarak ekleyeyim, bir gün otele dans grubu çağırmışlardı. Sözde o grup kolombiya dansıydı ama bence saçmalıktan ibaretti. Evet arkadaşlar bir yazının daha sonuna daha geldik hepinize hoşçakalın 😊😊😊🖑🖐🖑🖐🖑🖐🖑🖐🖑🖐

Facebook:Barış Doğan
Instagram:barisdoganblog850
Twitter:barisdoganblog
Snapchat:bar2005


19 Temmuz 2017 Çarşamba

Yeni Telefonum: Samsung Galaxy J7 Prime

Herkese Yeniden Merhaba,

Bugün sizlere yeni telefonumun eleştri yazısını yazıyorum. Umarım bu telefondan almak isteyenlere bir yol gösterici olmuştur, iyi okumalar :)

Öncelikle telefonun iki renk seçeneği var: Siyah, gold ( altın rengi)
Telefonun kapasitesi 16 GB ( hafıza kartıyla artırabilirsiniz)

Evet, şimdi sırada benim görüşlerim var :)

Telefon gayet güzel bende üçüncü günü ve şu anda gayet iyi gidiyor. Kamerası gayet kaliteli ve net çekiyor. Ben kameraya çok önem veririm ve gayet memnunum. Bu arada  telefonun
gold rengi BENCE siyah renginden daha güzel. Yani soft bir rengi var gold un. Bu arada baştan söyleyeyim: Eğer büyük telefon sevmiyorsanız bu işten vazgeçin. Çünkü telefon internetteki resimlerde küçük görünse de gerçekten abartmıyorum note 5 kadar boyu var. Çalışması falan çok iyi. Yani, hiç yavaşlamıyor ve gayet iyi.

Pil kısmına gelirsek, şarjı 2,5 gün dayanıyor ( ama daha fazla olabilir tam emin değilim) zaten bir saatte % 100 oluyor şarjı. Çabukcak şarj oluyor. Bu arada o emin olamadığım 2,5 günü güç tasarrufu ve ultra güç tasarrufu moduyla daha da uzatabilirsiniz. Bu arada kısa bir not geçeyim:  parmak izi modu var. Bu gerçekten telefon alırken en çok sorulan sorulardan biri. Bence sormakta da gayet haklı insanlar.

evet arkadaşlar, bir yazının daha sonuna geldik umarım telefon hakkında bilgi sahibi olmuşsunuzdur arkadaşlar bir yazının daha sonuna geldik arkadaşlar hepiniz hoşçakalın :)))
                                                                   ***
Facebook: Barış Doğan
Twitter: barisdoganblog
İnstagram: barisdoganblog850
Snapchat: bar2005

18 Temmuz 2017 Salı

Perişan Kurabiye Tarifi

Herkese merhabalar, bugün enfes bir kurabiye tarifiyle karşınızdayım. Eminim sizde seveceksiniz.
Buyrun afiyet olsun😁😊

Malzemeler:
125 gr margarin
1 yumurta
1 su bardağı damla  çikolata  ( isteğe bağlı)

 yarım su bardağı pudra şekeri
2 su bardağı  un
1 su bardağı pirinç unu
yarım çay bardağından biraz az zeytin yağı
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Yapılışı: fırınımızı 200 derece ayarlıyoruz ( 30 dk)
 öncelikle margarin ve pudra şekerini elimizle yoğuruyoruz
.
iyice yoğurduktan sonra yumurtamızı ekleyip tekrar iyice elimizle çırpıyoruz

yağımızı ekliyoruz,çırpmaya devam :)

unumuzu ve pirinç unumuzu  ekleyip tekrar çırpıyoruz.

sonra kabartma tozu ve vanilyamızı ekleyip tekrar çırpıyoruz

ve en son malzeme olarak damla çikolatamızı ekliyoruz ve çikolatalarla hamur iyice birleşene kadar
yoğuruyoruz.

iyice buluştuktan sonra elimizle hamurdan bir parça alıp oval hale getiriyoruz, burada ince olmasına dikkat edin.
bütün hamurlar şekillenip tepsiye dizildikten sonra fırında 50 dk/ 200 derecede pişiriyoruz
Not: 15 dk da bir kurabiyelere bakın yanmasınlar ince olduklarından dolayı çabuk yanıyorlar :)

                                                                            Afiyet olsun :)
Facebook: Barış Doğan
Twitter: barisdoganblog
İnstagram:barisdoganblog850
Snapchat: bar2005

16 Temmuz 2017 Pazar

1 Ay Sonra...

Herkese bir ay sonra yeniden merhaba,

uzun bir süre yazı yazamadım. Tatil planları, kano kursu derken gerçekten de blogla ilgilenemedim.

umarım beni affedersiniz tüm hayranlarım ve beni desteklyen blogger arkadaşlarım :) artık bu kadar uzun süre kaybolmayacağım bunun müjdesini şimdiden vermiş olayım. Ayrıca gurmeliğe devam ediyorum 😂😂 birkaç tane tarif daha geliyor. Kano günlükleri tam gaz devam edecek :) bu bir aylık tatil gibi bir şey oldu :) yıllık izin misali:)  bu yazı böyle kısa bir yazı oldu. Çünkü bu yazıda amacım bir şeyden bahsetmek değil, daha çok BEN GELDİM :)) demekti

o yüzden bu yazının sonuna geldik, şimdilik hoşçakalın başka bir yazıda görüşmekk üzere :)



Facebook: Barış Doğan
Twitter:barisdoganblog
İnstagram: barisdoganblog
snapchat: bar2005

8 Haziran 2017 Perşembe

Kano Günlükleri #3

herkese merhabalar,


bugün daha yeni kanodan geldim, ellerimimin hareket edecek hali yok 🙌🙌😩😩😩

Ama sanırsam bunca zaandır, bugün de dahil olmak üzere, kürek salladığıma değmiş durumda. Çünkü hoca bugün hoca güzel haberi verdi 😖😖😖 Yarın, profesyonel kanoya geçiyoruuuum 😰😰😰😰 yani aslında hedefime bir adım daha attım :) gün gün ; adım adım yaklaşıyorum :)
Bugün hoca beni yüzdürdü. Kano da yüzme önemli. Her zaman yanınızda biri olmayacak veya her zaman iki kişilik kanolara binmeyeceksiniz o yüzden yüzme gerekli. Bu gece bana uyumak yokk 😃😃 malum, artık sürekli kullandığım o gezi kanosunu bırakıyorum. Artık profesyonelim. Yakında lisansım çıkacak :)

işte adım adım hedefime ulaşıcam. Bakarsınız bir gün, tabii yaşarsam, size müsabakalarımdaki maceralarımı yazarım. O zamana kadar değil ama :) o zamandan daha yakın bir zamana kadar görüşürüz,
                                                                 

                                                                           ***


Tepside kurabiye tarifi 🍩🍩🍰🍰😊😊😊

Herkese merhaba arkadaşlar, farkettim ki uzun süredir blogta bir tarif yayınlamamışım. Ben de düşündüm taşındım bir tarif vereyim dedim. ...